Onze reis 4 - Reisverslag uit Puerto Vallarta, Mexico van JanenGekePanama - WaarBenJij.nu Onze reis 4 - Reisverslag uit Puerto Vallarta, Mexico van JanenGekePanama - WaarBenJij.nu

Onze reis 4

Door: Geke

Blijf op de hoogte en volg

08 Oktober 2017 | Mexico, Puerto Vallarta

Onze reis 4

San Diego
Donderdag 5 oktober

We meerden al vroeg aan in San Diego en ook hier hebben we meteen een hop on hop off bus genomen.
We vonden het een prachtige stad :
Mooie ruime straten, veel groen en minder armoede en bedelaars.
Vooral het Condova Island is prachtig !

Na de busrit hebben we gezellig door het stadje gewandeld en de plaatselijke kerk bekeken en "koffie met WiFi" genomen.
Hier vandaan heb ik ook reis 3 kunnen versturen. Er is hier moeilijk internet te vinden ! Ook in de haven is het nauwelijks te vinden.

's Avonds na het diner hebben we in het theater naar drie zangers geluisterd en tenslotte naar een nieuwe zetting van de B.B.KINGS's band.
Deze nacht ging de klok een uur vooruit.

Vrijdag was een zeedag.
Omdat ik erg verbrand ben kan ik niet in de zon vandaag.
Wel heb ik weer heerlijk gezwommen 's morgens vroeg en na het ontbijt hebben we een prachtige film gezien van de BBC over "The making of" van hun prachtige natuurfilms.
Indrukwekkend !

Daarna even rust en lekker vanuit de luie stoel in het restaurant boven walvissen geprobeerd te spotten.
's Middags een lezing over "Walvissen van de Westkust van de USA en Mexico" door John Palmisano.
Zijn verhaal was uitgebreid en erg technisch en ik had gehoopt op wat meer foto's / films.
Jan had last van zijn schouders en nek en hij heeft een massage genomen.

's Avonds was er weer een mooie show in het theater met veel nr 1 hits van de afgelopen 60 jaar.

Zaterdag 7 oktober.
Mexico
Cabo San Lucas.

We meerden al vroeg aan en werden in tenders aan wal gebracht.
Cabo San Lucas is een klein vissersdorpje en het was er bloedheet !! 's Morgens al 32 graden !
We hebben snel een kroegje in de schaduw gezocht en wij hebben even contact met de kinderen gehad.
Daarna via een markt weer richting boot.
B en W zijn nog gaan snorkelen maar wij zijn weer aan boord gegaan en hebben een plekje in de schaduw gezocht op het bovenste dek met prachtig uitzicht op het dorpje met het strand en de bergen op achtergrond.

Vanavond is er weer een show door goochelaar Jeff Peterson in het theater en morgen hopen we in Puerta Vallarta te komen waar ik dan dit verslag hoop te versturen.

Vannacht gaat de klok weer een uur vooruit.
Het blijkt dat we in totaal vijf keer onze horloges moeten veranderen tijdens deze reis.


Verstuurd vanaf mijn iPhone

  • 08 Oktober 2017 - 20:01

    Herman:

    Fijn jullie even te zien via FaceTime, al is jullie WiFi inderdaad niet zo goed

  • 09 Oktober 2017 - 13:13

    Sytske:

    Top reis zo . Afwisselend varen ,ontspanning en dan weer veel nieuwe indrukken opdoen.Wat enorme afstanden. Vandaar de bijstelling van de horloges.
    Hoe zijn de dagen op zee.. nog mooie zonsondergangen? Hoe dicht varen jullie onder de kust?
    Je hebt het over het weer, de natuur de steden. En hoe is de bevolking? Gastvrij, kleurrijk en/of op afstand?
    We zijn benieuwd naar de verhalen en indrukken.
    Goede reis verder.... onderweg naar Panama....
    Groet

  • 09 Oktober 2017 - 13:51

    Herma:

    Mooi om jullie reis op deze manier wat mee te kunnen beleven!

    Dat jullie er van genieten mogen!

    Veel plezier!

    Hartelijke groet,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Puerto Vallarta

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Oktober 2017

Onze reis 10

18 Oktober 2017

Onze reis 9

14 Oktober 2017

Onze reis 8

12 Oktober 2017

Onze reis 7

11 Oktober 2017

Onze reis 6

Actief sinds 05 Okt. 2017
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 7140

Voorgaande reizen:

22 September 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

05 Oktober 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

25 September 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

25 September 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

25 September 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

23 September 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

23 September 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

22 September 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

22 September 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

05 Oktober 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: